Τευχος 13




VIRTUAL ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ MICROLAND


    Καταστήματα με virtual προϊόντα και υπηρεσίες περιλαμβάνει το νέο μοντέλο καταστήματος που ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της Microland. Τα στελέχη της εταιρείας, κατά την ανακοίνωση της νέας Microland, έκαναν λόγο για αλλαγή εικόνας, μοντέλου λειτουργίας και παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες. Χαρακτήρισαν δε το νέο μοντέλο λειτουργίας, ως τη σημαντικότερη σε ποιότητα και βάθος αλλαγή που συντελέστηκε στα 20 χρόνια λειτουργίας της Microland.

    Τα νέα καταστήματα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Θ. Αθανασούλη, είναι καινοτομικά, μικρά σε μέγεθος, χαμηλού κόστους λειτουργίας, αξιοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες και τελικά θα διαθέτουν τα προϊόντα σε χαμηλότερο κόστος αγοράς. Ο πελάτης - επισκέπτης του καταστήματος αντί για προϊόντα και προθήκες προϊόντων και βιτρίνες, βρίσκεται μπροστά σε οθόνς Η/Υ, γιγαντοοθόνες και χώρους τηλεδιάσκεψης. Μέσα από υπολογιστή μπορεί να επιλέξει το προϊόν που τον ενδιαφέρει, να το δει σε τρισδιάστατη μορφή σε γιαγηαντοοθόνη και τέλος, εφόσον ενδιαφέρεται σοβαρά να συνομιλήσει μέσω τηλεδιάσκεψης με το κέντρο υποστήριξης της Microland, όπου θα τους δοθούν περισσότερες πληροφορίες, λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες κλπ.


Κέντρο Υποστήριξης

    Το κέντρο υποστήριξης λειτουργεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, είναι σε on line real time σύνδεση με τα καταστήματα με φωνή και video. Σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλη, το κέντρο είναι στελεχωμένο με άρτια και υψηλού επιπέδου καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό, το οποίο διαθέτει εξειδίκευση σε ποικίλους τομείς τεχνολογιών και προϊόντων. "Έχει προβλεφθεί ακόμα και η δυνατότητα να μιλήσει μα εξειδικευμένο σύμβουλο επί χρηματοοικονομικών θεμάτων, προκειμένου να επιέξει και τον πλέον συμφέροντα τρόπο πληρωμής των αγορών του", αναφέρει η εταιρεία.


Λειτουργία όλο το 24ωρο

    Το σημαντικό είναι ότι τα virtual καταστήματα λειτουργούν όλο το 24ωρο κάθε ημέρα του χρόνου καθώς πρόσβαση στα προϊόντα (μέσω βεβαίως γιγαντοοθονών) υπάρχει και από το εξωτερικό του καταστήματος, κατά τις ώρες εκτός λειτουργίας των καταστημάτων. Τέλος, ο πελάτης έχει δικαίωμα μετά την αγορά να αξιοποιήσει το ίδιο κέντρο για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης μετά την πώληση.

    Το νέο virtual κατάστημα της Microland, σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλη, προσφέρει όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής που μπορεί να φανταστεί ο καταναλωτής. Το συγκριτικό όμως πλεονέκτημα είναι το χαμηλό κόστος πώλησης των προϊόντων το οποίο προκύπτει από το χαμηλό λειτουργικό κόστος του καταστήματος. "Ο καταναλωτής μπορεί να βρει το σύνολο των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με πολλές εναλλακτικές λύσεις, χωρίς να επιβαρύνεται το κόστος βιτρίνας, πολυποίκιλου stock, αλλά και χωρίς η επιχείρηση να επιβαρύνεται με τα αντίστοιχα ρίσκα", είπε ο κ. Αθανασούλης. Τα προϊόντα που αγοράζονται μπορούν να εγκατασταθούν στο περιβάλλον του χρήστη από ανθρώπους της εταιρείας ή και να επιδειχτεί η χρήση τους.


ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ, 16/12/2005



επιστροφή