Τευχος 13





Υπάρχει ο μύθος ότι το μάρκετινγκ δεν είναι τίποτα παραπάνω από κοινή λογική. Τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι πιο παραπλανητικό. Στο σεμινάριο αυτό, διερευνούνται τα σημαντικότερα θέματα της σημερινής πρακτικής του μάρκετινγκ: μπράντες και τα ονόματά τους, χωροθετήσεις στην αγορά, επεκτάσεις προϊοντικής γραμμής, εισαγωγή δεύτερης μπράντας, διεθνείς μπράντες, εμπορικά σήματα, παγκοσμιοποίηση, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και πολλά άλλα θέματα.

Κάνοντας χρήση πληθώρας παραεδειγμάτων, ο Al και η Laura Ries θα δείξουν πώς ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης που δεν θα βασίζεται στη διαίσθηση, θα επιτρέψει στη μπράντα σας να ξεχωρίσει από όλες τις υπόλοιπες.


επιστροφή