Τευχος 12




ΑΤΑΚΕΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Οι μεγάλες επιχειρήσεις κτίζονται πάνω σε νέες ιδέες, σε ανακαλύψεις, σε εφευρέσεις.

Αντιθέτως μεγάλες επιχειρήσεις γίνονται μικρές, όταν δεν κάνουν σωστές προβλέψεις ή δεν χρησιμοποιούν ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Αντιγράφουμε από την εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ μία εντελώς λανθασμένη πρόβλεψη των επενδυτών στους οποίους ζητήθηκε να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ραδιοφώνου.


"Το ασύρματο μουσικό κουτί δεν φαίνεται να έχει καμία εμπορική αξία. Ποιός θα πλήρωνε για να στείλει μήνυμα ή να βάλει διαφήμιση στο πουθενά;".


Οι επενδυτές στους οποίους απευθύνθηκε ο Ντέιβιντ Σαρνόφ τη δεκαετία του 1920 για να στηρίξουν οικονομικά την προσπάθειά του να αναπτύξει ραδιόφωνο


επιστροφή